Sexul vinde, Eva Mendes pozeaza

Nu-i o noutate ca sexul vinde, iar ad-urile care mizeaza pe senzualitate nu sunt nici pe departe o raritate. Una din favoritele advertiserilor cand vine vorba de scene fierbinti este actrita Eva Mendes. Vara trecuta infrunta canicula purtand nimic mai mult decat parfumul caruia ii facea reclama: Secret Obsession de la Calvin Klein. Spotul a fost interzis, dar obsesia a ramas, ca o intrebare deschisa. Fanii s-au intrebat probabil "ce urmeaza?" Si raspunsul nu a intarziat sa apara. Un endorsement pentru acelasi designer, de data aceasta pentru linia de lenjerie intima, ceea ce nu-i o noutate pentru Mendes, respectiv linia de jeans. Ad-urile urmeaza sa fie publicate ca machete de presa in reviste Glossy. Se vehiculeaza Vanity Fair ca fiind un nume important in media plan. Oricum, cert e ca Mendes nu se dezminte, traieste intens filosofia brandului, alaturi de partenerul de la filmari, Jamie Dornan, model irlandez cu 8 ani mai necopt decat actrita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related