AdVenture semneaza campania "Batranete frumoasa"

AdVenture a realizat campania "Batranete frumoasa" care face parte din amplul proiect "Voluntari - Ambasadori ai schimbarii", initiat de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei si sprijinit de Fundatia Vodafone Romania.

"Batranete frumoasa" este prima campanie nationala de strangere de fonduri ai carei beneficiari sunt persoanele in varsta. Acest proiect de solidaritate sociala isi propune sa aduca in atentia publica problema majoritatii varstnicilor din Romania, care zi de zi se confrunta cu angoasa singuratatii.

"Tu cata singuratate ai putea indura?" este mesajul care personalizeaza acest proiect si in jurul caruia sunt dezvoltate executiile. Headline-ul campaniei reprezinta si intrebarea care se naste in constiinta noastra in urma unui exercitiu de imaginatie prin care tindem sa intelegem ce se afla in sufletul unui batran singur. La nivel media, campania este declinata pe mai multe suporturi clasice: TVC (30"), radio, print si on-line (www.batranetefrumoasa.ro)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related