Podcasting-ul ameninta mass-media clasica

Dupa bloguri si alte unelteale Internetului, "podcasting-ul" acrediteaza, in presa din tarile dezvoltate, ideea ca oricine poate fi jurnalist daca are la indemana un calculator si o conexiune la Internet.
La inceputul acestui an, totul era un zvon. In iulie insa, zvonul prindea sa devina realitate. In august, realitatea depasea frontierele vietii cotidiene, iar in a doua jumatate a anului in curs ea este pe cale sa fie predata in scolile de jurnalism si sa modifice definitia "ziaristului". Este vorba despre podcasting - ultimul racnet in materie de comunicare si tehnologie, gratie caruia oricine poate fi jurnalist profesionist.
Conform definitiei din Dictionarul Oxford, in care acest cuvant tocmai a fost asimilat la inceputul lunii in curs, "podcast" inseamna o inregistrare audio digitala, pusa la dispozitie pe Internet oricui este dispus sa o descarce pe propriul calculator sau pe alt instrument de redare audio, de tipul iPod sau Apple.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related