Beatrice Iftimi este noul Client Service Director McCann Erickson

Beatrice Iftimi a fost promovata in functia de Client Service Director al agentiei de advertising McCann Erickson. Ea are o experienta de 12 ani in publicitate, 8 dintre acestia petrecuti la McCann, unde a ocupat anterior functia de Group Account Director, coordonand activitatea agentiei pentru toate brandurile The Coca-Cola Company si Tnuva din portofoliul agentiei.

In noua pozitie, Beatrice va fi responsabila de coordonarea activitatii de client service si de business development.

"Cand am venit in McCann acum 8 ani eram pregatita sa raman atata timp cat as fi avut ceva de invatat si ceva interesant de facut, si nu mi-am schimbat deloc acest criteriu - in toata experienta mea aici nu am simtit nici o clipa ca stau pe loc. Insa ceea ce a contat cel mai mult au fost colegii. Nu ai cum sa inveti si sa faci lucruri interesante daca nu esti pe aceeasi lungime de unda cu oamenii din jurul tau. Iar acum incepe o etapa cu atat mai provocatoare: intr-o agentie de talia McCann-ului, departamentul de Client Service are un rol extrem de important, iar obiectivul meu principal va fi de a incuraja si promova performanta," spune Beatrice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related