[Face2face] Povestea Peroni fara "istoria marcii"

Interviu cu Marian Olteanu (Brand Manager Peroni Nastro Azzuro)

Peroni nu se sperie de criza, nu ingheata bugetele de promovare si nu se alarmeaza ca au scazut volumele in vanzari (mai ales ca, potrivit declaratiilor brand managerului, nici macar nu s-au inregistrat scaderi foarte mari). Ba mai mult, Peroni lanseaza emisiunea "Ambientalia", prin care aduce in lumina reflectoarelor rafinamentul stilului de viata italian, punand accent, impreuna cu site-ul cu acelasi nume, pe aspectele pozitive ale relatiei dintre romani si italieni. Afinitatea dintre aceste doua culturi e argumentul prin care Marian Olteanu, Brand Manager Peroni Nastro Azzuro, incearca sa ne convinga de autenticitatea demersului. Daca tot am stat de vorba, i-am mai smuls si cateva declaratii despre market share, diferentiera fata de competitori sau profilul consumatorului Peroni. Am aflat ca daca ar fi sa facem portretul consumatorului Peroni nu ar trebui sa ne canalizam pe departajarea intre femei si barbati, ci pe alte trasaturi. Am aflat ce indicatori arata"succesul" in marketing si de ce este mai important sa stabilesti o legatura emotionala cu consumatorul decat sa ai un slogan memorabil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related