Cum au trecut PRO TV, Antenta 3 si Realitatea TV pe langa un "buget deloc de neglijat"

Interviu cu Brindusa Vlanga (Managing Director DBV Media House)

Dupa scandalul cu pitch-ul de media plan organizat de Ministerul Turismului pentru campania "Turist in Romania", lucrurile au ramas in aer. S-a depus o contestatie care mananca din timpul derularii campaniei, astfel incat Ministerul pierde sansa de a rula campania, statiile TV pierd banii aia, multi - putini cati erau... Care a fost neintelegerea? Cine si unde a gresit? Am incercat sa stam de vorba cu toate partile implicate: agentie, minister si una dintre regiile de vanzari. Pana acum avem o varianta, aceea a Brindusei Vlanga, Directorul DBV Media House, Agentia de Vanzari a Trustului Realitatea.Catavencu. Am aflat de la ea detalii detalii despre acest caz, dar am intrebat-o si repere generale cu privire la pasii care trebuie urmati intr-o licitatie de acest gen. Apoi am vorbit de print vs. TV si am aflat cu surprindere ca azi, e mai rentabil sa cumperi spatiu de promovare TV decat in print.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

pop aurelia
acum 14 ani
Brindusa Vlanga: DBV Media House s-a ocupa de vanzarea spatiului media pentru presa scrisa a grupului RC doar in primele 5 luni ale acestui an


Branded


Related