SPM Indoor Division confirma evolutia pozitiva a pietei de indoor

SPM Indoor a derulat in prima parte a anului campanii ce i-au adus o cifra de afaceri de 600.000 de euro. In contextul in care advertiserii restrang pe alocuri din bugetele media, indoor-ul continua sa castige clienti si convinge din ce in ce mai mult prin targetare maxima si rezultate imediate.

Dupa cresteri spectaculoase de doua cifre in anii trecuti, piata media se afla intr-un stadiu de incetinire a ritmului de crestere. Estimarile arata ca volumul total al investitiilor in publicitate din acest an se va reduce cu procente de aproximativ 20 la suta.

Indoor-ul este unul dintre segmentele media care va confirma previziunile de crestere de pana la 20 la suta in 2009. "Finalul primului semestru si datele financiare inregistrate ne-au confirmat estimarile facute la inceputul anului pentru anul in curs" declara Razvan Constantinescu, General Manager SPM Indoor Division. Cresterea vine ca raspuns la tendinta advertiserilor de a se apropia tot mai mult de client.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related