Business Standard si IQads invita agentiile de publicitate la un concurs de machete neconventionale

Daca ai o idee "ADfel" despre cum sa promovezi agentia in care lucrezi, vino sa ne demonstrezi! Inscrie-te la concursul de machete neconventionale organizat de cotidianul Business Standard si IQads.

Ai ocazia sa "iesi (d)in tipar" (la propriu!) trimitandu-ne, intre 7 - 25 septembrie, propunerile tale la adresa [email protected] si noi te promovam! Cele mai bune creatii vor fi publicate in pagina de Media&Comunicare a cotidianului Business Standard.

Fiecare agentie poate fi reprezentata printr-o singura macheta.

In perioada 28 septembrie -1 octombrie, juriul, format din toti participantii, va avea ocazia sa voteze cele mai creative si neconventionale executii inscrise in concurs. Fiecare participant poate vota orice lucrare in afara de cea inscrisa de el insusi. Primele cinci propuneri, in ordinea voturilor, beneficiaza de cate o aparitie in pagina de Media&Comunicare a cotidianului Business Standard, in intervalul 5-9 octombrie. De asemenea, machetele si castigatorii vor fi promovati pe pagina concursului, pe IQads.ro, pe SMARK.ro si prin newsletter-ul money.ro.

Pentru ca in Business Standard publicitatea se face si "ADfel", conditia esentiala pentru acceptarea candidaturilor este ca macheta "sa iasa (d)in tipar", "sa sparga tiparul". Pentru mai multe detalii si regulamentul concursului intra pe standard.money.ro/.

Iesi (d)in tipar cu Business Standard si IQads!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related