The One Show penalizeaza agentiile care inscriu "ghost-uri"

In urma unui scandal iscat de o campanie realizata de agentia DDB Brasil pentru WWF, organizatorii The One Show au anuntat ca vor aplica o politica severa in ceea ce priveste "ghost-urile", informeaza Adweek.

DDB Brasil a starnit controverse dupa ce si-a negat implicarea in realizarea unui print WWF care sugereaza pagubele induse de un tsunami prin exagerarea dezastrului produs de atentatele din 9 septembrie 2001. DDB a inscris printul dar si o varianta video in festivalul de publicitate de la Cannes iar in cadrul festivalului One Show a fost premiata pentru aceasta campanie. In urma investigatiilor, DDB a recunoscut ca este un "ghost" si a fost nevoita sa isi ceara scuze oficial pentru campania insensibila, One Show retragandu-i si premiul castigat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related