S-a incheiat seria de evenimente Serbarile Timisoreana

Seria de evenimente Serbarile Timisoreana s-a incheiat cu succes: bilantul pe 2009 consemneaza 580.000 de participanti in cele 8 orase vizitate, 3.000 km de tara parcursi in total, in perioada 26 iunie - 16 august, 8 saptamani de caravana, 24 zile de eveniment, un "line-up" de 5 trupe (inclusiv prima aparitie a trupei Best of Pasarea Colibri in formula Mircea Vintila, Mircea Baniciu, Vlady Cnejevici, Marius Batu, dupa 6 ani de la despartire) plus alti artisti (Loredana, Bere Gratis) si aproximativ 300 de oameni implicati in pregatire si implementare.

"Punem punct Serbarilor Timisoreana 2009 cu sentimentul ca cele 6 luni de pregatire si implementare au fost cu folos, atat pentru brand cat si pentru consumatorii care au primit vizita caravanei" ne spune Bianca Mereuta, Account Manager, Mercury360. "Ma bucur ca felul in care am reusit sa spunem anul acesta povestea de 3 secole Timisoreana la Serbari este unul dintre motivele pentru care evenimentele au avut succes la public. Am reusit sa aducem atmosfera, personajele si amintirile celor 3 secole de existenta Timisoreana in fiecare dintre cele 8 orase, iar cei care au trecut pragul Serbarilor s-au bucurat in egala masura de "viata" medievala, de "vremile interbelice sau de "verva disco".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related