O campanie despre frumusete: Lindsay Lohan vs. Rubens

Unul mai faimos ca altul, Lindsay Lohan si Rubens (va zic imediat cine e baiatul asta) sunt responsabili pentru doua modele de frumusete feminina care, desi sunt complet diferite, cu greu mai pot fi clintite din mintea oamenilor. Agentia de publicitate Ogilvy, Frankfurt a gasit o solutie neconventionala pentru rasturnarea preconceptiilor pe care le avem despre frumusete, reusind sa ne aminteasca si de Lindsay, si de Rubens, in acelasi timp. O sa vedeti imediat cum.

"Grasa si frumoasa"
Formele rubensiene - in caz ca aveti o matusa mai in varsta la indemana, s-o rugati sa confirme (asta daca n-ati intrat deja pe net sa cautati cand s-a combinat Lindsay cu Rubens asta si cand au avut timp sa se si certe) - sunt formele "pline", "generoase", "rotunjimile" duduilor care "pozau" nud prin Renastere si pe care pictorii le considerau de-a dreptul frumoase, pentru ca intruchipau sanatatea si prosperitatea, intr-o perioada in care cele mai mari frici ale secolului erau ciumele si foametea. Trendul nudurilor mai "implinite" a fost dus la extrem de Peter Paul Rubens, faimos pentru tablourile cu dudui dolofane (uneia dintre ele i-a dat chiar numele zeitei frumusetii, "Venus"). Arta fiind mijlocul suprem de expresie a frumusetii, din moment ce pictorii infatisau astfel de femei pe panzele lor, oamenii isi dadeau imediat seama ce inseamna sa fii frumoasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related