Serban Alexandrescu: "Cred doar ca «noul Ad'Or» a picat intr-un moment prost"

Buzz cu Serban Alexandrescu (Co-fondator, Headvertising)

IQads: Crezi ca unele agentii au sabotat in mod premeditat festivalul ADOR prin neparticipare?
Serban Alexandrescu: Nu cred. Personal, cred ca absenta a destul de multe agentii din festival se datoreaza mai multor motive, foarte diferite intre ele. Dar mai cred si ca nici unul din aceste motive nu este "dorinta de a sabota" festivalul.

IQads: Pe ce crezi ca se bazeaza teoria sabotarii, pe care am tot auzit-o?
Serban Alexandrescu: Nu stiu cine ar avea interes sa saboteze Ad'Or-ul, in adevaratul sens al verbului "a sabota". Cred doar ca "noul Ad'Or" a picat intr-un moment prost (a se citi fie "mega-criza" fie "lipsa de cash pentru bomboane"). In plus, i-a speriat pe "usual suspects" dar nici nu i-a calmat si linistit pe vechii "protestatari". Asa ca multa lume a aplicat politica "wait and see". Unii au asteptat sa vada daca chiar sunt tavaliti prin fulgi si catran "ghostarii", iar ceilalti au asteptat sa vada daca - in ciuda bunelor intentii - nu cumva din nou vom avem parte de dureros de multe "surprize de festival".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related