Brand Connection sustine pro bono campania de voluntariat si imagine a Crucii Rosii Romane

Brand Connection estimeaza ca doar anul acesta va obtine expunere media in valoare de peste 300.000 de euro pentru Crucea Rosie Romana. Campania a debutat la inceputul lunii august, urmand a se incheia in luna decembrie si este defalcata pe o gama extinsa de canale media: print, radio, TV, internet, outdoor & indoor.

Partenerii media ai campaniei, mobilizati de Brand Connection, de la presa scrisa (toate trusturile importante de presa centrala si locala), la internet si radio (majoritatea statiilor mari), pana la retele de indoor si outdoor s-au angajat sa ofere spatiu de expunere gratuit in valoare de peste 300.000 de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related