Campanie media neconventionala pentru obtinerea unui job

Piata Unirii din Bucuresti gazduieste incepand din 17 septembrie doua panouri inedite prin mesajul pe care il prezinta: un anunt de cerere de angajare. Panotajul stradal si TV screen-ul fac parte dintr-o campanie de promovare neconventionala, avand ca si principal canal de comunicare un site web (www.hirecarmen.ro).

Subiectul si totodata initiatorul si dezvoltatorul campaniei este Carmen Rodica Dinca, un director de marketing care a gandit o strategie de promovare inedita a brandului personal. Sub mesajul campaniei - Marketing Director Seeking Employment - sunt prezentate datele relevante ale carierei sale, si anume: 17 ani de experinta in 4 companii multinationale de renume si 9 marci care au ajuns pe piata romaneasca prin campaniile dezvoltate in respectivele companii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related