[Golden Drum 2009] E putin probabil ca o agentie sa domine festivalul

Lucrari inscrise la Golden Drum 2009
Am inscris campania "Accidentele se pot intampla oricui" la campanii, media si PR. Sanse ar fi la toate categoriile, dar vom vedea. N-ai cum sa anticipezi rezultatele unui festival, poti doar sa faci o proiectie a propriilor asteptari. Avem incredere in criteriile noastre, motiv pentru care asteptam sa fim nominalizati in categoriile in care am inscris.

Indoieli avem doar la categoria PR, categorie in care, in prima faza, lucrarile inscrise sunt jurizate dupa un document de word. Bizar, dar poate ca anul viitor organizatorii festivalului vor face dreptate si acestei categorii. Comunicarea nu poate fi judecata dupa formulare si formule.

Inscrieri in an de criza
Prezenta intr-un festival nu e o obligatie, e, de cele mai multe ori, o investitie. Si in plina criza sunt ferm convins ca din ce in ce mai putine agentii sunt dispuse sa mai investeasca major in reputatie. Tocmai de aceea cred ca va fi putin probabil sa avem anul acesta la Golden Drum o agentie care sa domine festivalul. Cu siguranta se inscriu mai putine lucrari.

Calitativ nu stiu ce sa zic. E clar ca in vremuri de criza multi se plang si de o scadere a calitatii produsului de comunicare, dar noi credem ca tocmai in criza calitatea devine diferentiator. Sunt mai putini bani de investit, comunicarea trebuie sa fie mai eficienta si mai spectaculoasa decat in vremurile in care toti aruncau cu sacii de bani in media si in productie.

Comunicarea trebuie sa fie acum mai mult ca oricand o investitie cat mai rentabila. Si rentabilizarea comunicarii nu se poate face decat printr-un salt calitativ.

Agentiile vedeta nu mai vin la Portoroz
Cred ca anul acesta Romania va fi reprezentata mai degraba la nivel de pluton si mai putin la nivel de agentii vedeta. Pana acum, pentru cateva agentii, exista un rationament de business solid pentru care investeau masiv in festivaluri de creatie. Acum, din informatiile pe care le am, aceste ratiuni au devenit irelevante. Si ma astept ca agentiile in cauza sa intre din ce in ce mai mult intr-un con de umbra. Altfel, un lucru cat se poate de regretabil, pentru ca avem nevoie de investitie si in standarde, indiferent de ce zic unele guri rele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related