[Golden Drum 2009] Adrian Botan: Sper ca aceasta criza va afecta inscrierile

Buzz cu Adrian Botan, Director de Creatie CEE McCann Erickson si presedintele juriului de campanii la Golden Drum 2009

IQads: Cu ce asteptari vei pleca spre Portoroz anul asta?
Adrian Botan: Ma astept sa fie un festival foarte diferit fata de ce eram obisnuiti sa vedem in alti ani. Cred ca va fi mult mai interesant ceea ce se va discuta pe scena la seminarii si workshopuri decat ceea ce se va premia pe aceeasi scena. Suntem in plina criza economica, dar trecem in acelasi timp ca industrie printr-o criza de identitate. Multa lume crede ca, pentru o perioada, o sa muncim mai mult, pe mai putini bani, dupa care totul o sa treaca si lucrurile isi vor reveni la normal. Nu este deloc asa pentru ca intregul ecosistem al publicitatii, media si marketingului este amenintat de schimbari majore si s-ar putea ca lucrurile sa arate cu totul altfel dupa criza. Acesta va fi subiectul zilei la Golden Drum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related