NewsIn se alatura Diviziei Business Realitatea-Catavencu

Incepand de astazi, 5 octombrie, agentia de presa NewsIn se integreaza in Divizia Business Media a trustului Realitatea-Catavencu.

Agentia de presa se va alatura brandurilor Diviziei Business - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard si saptamanalul Money Express. Integrarea celor patru produse media inseamna o consolidare la nivel de resurse jurnalistice, care se va reflecta la nivel de continut si proiecte comune. Cosmin Popa continua sa conduca agentia.

"Integrarea NewsIn in Divizia Business este un proces firesc si are drept scop facililitarea accesului publicului la informatii cu profil economic. Astfel, vom putea oferi cititorilor informatie de business pe toate tipurile de canalele media, ceea ce va aduce beneficii in primul rand consumatorului. Integrarea televiziunii cu printul si fluxul de stiri NewsIn ne va ajuta sa ajungem la targetul dorit in cel mai scurt timp posibil. Practic, in acest moment suntem singurii din piata capabili sa livram audienta integrata, proiecte speciale desfasurate pe toate mediile: TV, print, online, mobil", spune Sorin Freciu - Director General Divizie Business Media Realitatea-Catavencu

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related