[Golden Drum 2009] Gold pentru Graffiti BBDO in categoria Outdoor

In ultima zi a festivalului Golden Drum agentia Graffiti BBDO a castigat Gold in categoria Outdoor, cu Aspirin - "Headache", conform site-ului oficial.

In cadrul campaniei Aspirin, in statiile de metrou din Bucuresti au fost expuse mai multe desene pentru a ilustra durerile pe care le poate combate brandul de analgezice.

Prin trofeul castigat, Graffiti BBDO se alatura celorlalte agentii romanesti premiate la editia din 2009 a festivalului: Next Advertising (Silver in categoria Design&Art Direction, cu Greenpeace: "Thermo Mug"); Arsenoaiei&Matasel (Gold in categoria Media Campaigns - Politia Capitalei: "Accidents can happen to anyone!"); McCann PR (Silver in categoria PR, campania "Bookfest. Cartile au raspunsuri").

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related