Proiecte romanesti premiate la Viena pentru cross-media

Interviu cu Andreea Rosca (Manager Business Press, Grupul Realitatea.Catavencu)

Discutiile despre premii obtinute de romani sunt la mare cautare. Herta Muller tocmai a castigat un Nobel si ne grabim sa ne identificam cu succesul ei chiar daca pana mai ieri nici nu auzisem de ea. Asa e romanul, se bucura de premii. Tocmai s-a incheiat si Festivalul de la Golden Drum unde au castigat patru agentii romanesti, pe care le vom lua la intrebari curand. Si tot la capitolul premii mai avem o veste buna: Romania a castigat la XMA Cross Media Awards 2009. Singurul premiu care ii revine tarii noastre a fost obtinut de cotidianul Business Standard (Grupul Realitatea.Catavencu) pentru proiectele Antreprenor si Guvernul Privat, care au reusit o comunicare integrata, avand in spate o strategie apreciata de juratii competitiei. Astfel, au castigat locul I la categoria A (publicatii cu tiraj de sub 100,000 de exemplare). Aflati din interviul cu Andreea Rosca, Director al Diviziei publicatiilor de business din Realitatea.Catavencu despre fiecare proiect in parte, ce a insemnat pentru piata din Romania si care au fost rezultatele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related