Initiative lanseaza Media Fact Book 2009

Initiative lanseaza Media Fact Book 2009. Conform analizei, pana la finalul anului, piata locala de media va inregistra o scadere de circa 35-38% fata de 2008. Studiul poate fi descarcat in format digital de la adresa www.mediafactbook.ro.

"Varianta digitala a studiului este un tribut adus recesiunii dar mai ales online-ului in care noi vedem in continuare un mare potential. Chiar daca lucrurile nu s-au miscat conform asteptarilor in 2009, new media ramane revelatia deceniului in publicitate. Sa nu uitam ca in 2008 piata online din Romania a inregistrat o crestere spectaculoasa de 70%. Dupa convulsiile crizei, piata se va reintoarce cu si mai mare avant catre digital", declara Octavian Popescu - Managing Director Initiative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related