Cum sa gadili o iubitoare de pufos

Ai un desert pe care trebuie sa-l targetezi nu pe copii, ci pe adulti; nu pe barbati, ci pe femei etc. Atunci e foarte probabil ca omul de marketing sa-ti comande un spot cu femei patrunse de constiinta feminina, care se dedulcesc cu produsul intr-un mod foarte feminin etc.

Pe un creativ bun toate aceste anchilozari logice il irita si il intarata. Totodata, pentru un creativ bun, orice constrangere poate fi un stimul; si orice fixatie a clientului poate fi un pariu cu propriile limite.

Seria de spoturi Magura e un astfel de exemplu de skandenberg indarjit, dar cu deznodaminte rodnice, intre un team de advertising excelent si teamul de marketing Kandia-Excelent. Daca as spune ca, din aceasta confruntare, invingator iese brand-ul! sau consumatorul!! sau publicitatea romaneasca!!! - mi s-ar cuveni poate o mare chitara in cap, asemeni admiratorului plin de dulcegarii din spotul "Te iubesc". Ce i se putea adauga, peste vreme, acelei reclame care, pornind de la USP-ul "pentru tinere femei greu de multumit", imbina metafora barbat-prajitura cu subtilitatea unei antifraze la granita absurdului, intr-un context de lifestyle plin de umor si cu un sustinut ritm narativ? Daca atunci se scotea in evidenta gustul "nedulce" al pandispanului cu gem, acum, cand cu "noua Magura usoara", a venit randul altui chitibus marcat feminin: "pufozitatea".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

adi lupchian
acum 14 ani
Am vrut sa scriu un pamflet dar m-am lasat ca ma obsedeaza pufosul asta perfect.

Respect perfectule!

Ovidiu Bufnila
acum 13 ani
Sal, Florin. Interesant unghi de vedere. Acum, ma gandesc, ideea de target e invechita. Oamenii sunt in miscare, oamenii se razgandesc, oamenii prizeaza putin la un brand. Se misca de colo, colo, decupleaza, se razgandesc. Femeile adevarate nici nu sunt interesate de aspectulpufos allucrurilor ci de PRIVIRE. Numai ca multi oameni din publicitate nu au aflat asta inca.


Branded


Related