Femeile si barbatii se dueleaza (si) in branduri

Movie: The Ugly Truth ("Adevarul gol-golut")
Brands: Volkswagen, BMW, Red Bull, Rehab, Pepsi, Sony, Dell, Astrea.
Actors: Gerard Butler, Katherine Heigl

Diferentele dintre femei si barbati: nenumarate. Brandurile care apar intr-un film despre aceasta disputa eterna: le numeri pe degete. Ok, degetele de la doua maini. Dar tot putine sunt. Partea buna, insa, este ca, desi apar mai putine branduri, product placement-ul este mai eficient si chiar iti ramane o idee clara despre aproape toate.

Volkswagen - unitatea de masura a masculinitatii tale
Din categoria, product placement subtil, adica hai sa introducem brandul in conversatie, avem un caz chiar in primele scene din film. Rezulta ca Abby (interpretata de Katherine Heigl) reuseste sa-l imbarbateze pe Larry, prezentatorul de stiri frustrat de relatia cu sotia pe care trebuie sa o vada zilnic si pe platourile de filmare. Faptul ca cei doi impart si pupitrul stirilor si viata conjugala pare sa le afecteze atat relatia intima cat si randamentul profesional. Dar, aici intra in scena Abby, care are prezenta de spirit sa ii gadile orgoliul lui Larry, imbarbatandu-l cu replica memorabila: "Tu, prietene, ai niste oua de marimea unor Volkswagen-uri", de unde reiese ca e sigura ca el este capabil sa rezolve conflictul iscat. Iata cat de simplu isi gaseste raspuns dilema lui ("Nu mai pot, orice barbat are o limita") si cum isi face loc subtil si brandul cu un statement foarte puternic: Volkswagen e un simbol al masculinitatii si nici macar nu isi face intrarea in scena in stilul caracteristic, adica pe patru roti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related