Un altfel de CSR: cu 25 de cadre pe secunda

Interviu cu Vlad Tomei si Millo Simulov (reprezentantii echipelor castigatoare la "AVON Movie For Life")

Acum ca s-a terminat Kinofest, Festivalul International de Film Digital, e momentul sa tragem linie si sa vedem cu ce am ramas din experienta asta. Dincolo de sectiunile Animatie, Fictiune si Micromovie, editia a treia Kinofest a gazduit o competitie paralela, "AVON Movie for Life", pentru a mari gradul de constientizare a pericolului cancerului mamar, printr-o poveste puternica, emotionanta, care sa ilustreze cat mai bine mesajul campaniei Avon de prevenire a cancerului la san.

Invitatia de a realiza un scurtmetraj care "sa salveze o viata cu 25 de cadre pe secunda" a starnit reactii pozitive si 41 de inscrieri. Dintre acestea, 26 au fost shortlistate, iar top 3 al celor mai reusite filmulete, conform votului juriului dar si in concordanta cu voturile publicului, este "Pijama Party", "Iubeste-ma" si "Ziua Sanilor". Scurtmetrajele clasate pe primele doua locuri au fost realizate de Millo Simulov (regie si scenariu), iar pe locul al treilea s-a situat echipa reprezentata de Vlad Tomei. I-am luat la intrebari pe cei doi ca sa aflam ce i-a determinat sa participe, cum le-au venit ideile, care au fost obstacolele intampinate si ce cred ei despre promovarea cauzelor sociale. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related