Andrei Nica: De multe ori, calupul publicitar e mai slab decat filmul cu Van Damme pe care-l intrerupe

Interviu cu Andrei Nica (Sendal.ro)

Daca saptamana trecuta ne intrebam care au fost efectele crizei asupra productiei publicitare, saptamana asta incercam sa aflam daca recesiunea si-a lasat amprenta si pe spoturile pe care le vedem in calupul publicitar. Andrei Nica ne-ajuta sa facem o analiza rapida a pauzei publicitare si sa ne imaginam cum vor arata spoturile tv de anul viitor.

IQads: Andrei, s-au mai relaxat deadline-urile de cand cu criza? E de lucru in postproductie?
Andrei Nica: Criza... evident cuvantul cheie de pornire, sa fim in trend :) Deadline-urile le tratez ca atare, nu mi-am schimbat modul de lucru din cauza crizei.. cred ca cel mai important e sa nu te darame furtuna. Au fost mai putine deadline-uri si am avut mai mult timp sa ma ocup de proiecte personale... ceea ce e (si) bine. In post-productie am lucrat mai putin anul acesta, in schimb m-am bucurat ca am avut mai multe proiecte de grafica TV... munca mai creativa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related