Pavel Stanchev - Kanal D: Profitul este un obiectiv ce poate fi atins

Dupa o serie de schimbari in 2009, postul de televiziune Kanal D, al patrulea pe segmentul televiziunilor generaliste, poate trece pe profit din 2010, spune Pavel Stanchev, CEO-ul Kanal D, intr-un interviu acordat MONEY EXPRESS.

"Trecerea pe profit a Kanal D (pierderi de 19,2 mil. euro in 2008 - n.r.) este un obiectiv ce poate fi atins", crede el, argumentand cu faptul ca postul controlat de Dogan Yayin Holding - cel mai mare conglomerat media din Turcia - a facut toti pasii necesari in acest sens.
Diversificarea audientei - gratie unor schimbari din grila de programe si de filme -si masurile legate de costuri sunt primele care ii vin pe buze drept exemplu. "Am taiat din personal, am relocat studiourile, toata productia este externalizata acum (cu exceptia stirilor si a unor talk-show-uri)". Pe de alta parte, Stanchev spune ca deja vede "primele semne de recuperare" a industriei. "Estimarea mea e ca piata de publicitate TV va creste cu 5-7% in 2010".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related