A doua intalnire advertiseri-researcheri a dat primele rezultate concrete

In partea a doua a seminarului "Oportunitati si obstacole in colaborarea dintre agentiile de advertising si cele de research" , organizat de IAA Young Professionals si SORMA, care a avut loc aseara la IAA House, oamenii din advertising si cei din research au propus mai multe directii de dezvoltare a punctelor comune celor doua industrii, descoperite la intalnirea de acum o luna:
1. cursuri specializate de research/advertising
2. standardizarea materialelor de testat
3. studii sindicalizate
4. cercetarea exploratorie si cercetarea in profunzime

Concluziile care au reiesit in urma discutiei au fost urmatoarele:
Generarea unui teritoriu comun de cunostinte de baza intre advertising si research este in interesul celor doua industrii. Participantii la seminar au dezbatut subiectul si au ajuns la concluzia ca schimbul de experienta sau studierea unor cursuri de specialitate in cadrul unei scoli comune ar aduce multiple beneficii de ambele parti. Totodata, s-a mai propus identificarea celor mai bune practici, crearea unor standarde / guidelines si integrarea lor la toate nivelurile, atat in research, cat si in advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related