GMP PR a fost premiata in cadrul European Excellence Awards

Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International. Premiul a fost acordat in cadrul galei European Excellence Awards, la Viena.

Intitulata "Sustin Zmeura!", campania de lansare si-a propus sa ridice zmeura la rang de fruct-vedeta al anului 2009. S-a pornit de la ideea ca acest fruct este prea putin apreciat, ba chiar denigrat pe alocuri (vezi trofeul Zmeura de Aur pentru cele mai proaste filme ale anului), iar problema depaseste granitele tarii. Pentru a atrage atentia asupra beneficiilor zmeurei, agentia a creat o serie de actiuni inedite sub patronajul Asociatiei Producatorilor Independenti de zmeura, culminand cu o strangere masiva de semnaturi pentru schimbarea trofeului "Zmeura de Aur" in "Cactusul de Aur".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related