Media Fact Book de 8 ani

Un produs editat in exclusivitate de Initiative inca din anul 1997, Media Fact Book 2005 estimeaza o crestere a pietei media de minim 25% in 2005 fata de 2004
Initiative Romania a lansat cea de-a opta editie Media Fact Book, un ghid media unic pe piata romaneasca. Ca si editiile anterioare, Media Fact Book 2005 isi propune sa ofere o analiza tendintelor industriei de specialitate pentru anul 2005, dar si a pietei romanesti de media in anul trecut.

"Pe fondul anului 2004, unul foarte dinamic pentru industria de specialitate (Jocurile Olimpice, Campionatul European de Fotbal, alegerile nationale si locale), estimam o crestere de cel putin 25% a pietei de media anul acesta fata de anul trecut.", Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania.
Dintre concluziile care se desprind din Media Fact Book, mentionam:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related