Spotul spoturilor

Nimic nu te poate pregati pentru acest spot. Este Spotul Spoturilor. Cel mai si cel mai. In engleza i-as spune: "The mother of all". Si chiar nu exagerez.

De-a valma
Detergentii Alley si Nilsi m-au prins pe picior gresit intr-un asemenea hal incit nici nu stiu cu ce sa incep.
Castingul este PERFECT. In spiritul neorealismului italian, personajele sint jucate de non-actori care de fapt isi joaca viata. Greseala este insa ca ei joaca si nu traiesc personajul. Si il joaca atit de prost, incit "neconvingator" mi s-a parut un eufemism maxim. Premisa, teoretic buna, ca personajele dintr-un spot pentru un detergent super-ieftin sa fie "rupte" din realitate si nu oameni care joaca un rol, dar acasa joaca altul, a fost pervertita intr-un mod greu de inchipuit inainte de vizionare.
Niciodata nu am vazut un joc regizat atit de prost. Fiecare personaj isi asteapta cuminte rindul pentru a-si rosti replica, dialogul e cit se poate de "scris", lipsindu-i orice fel de naturalete, orice fel de simt al limbii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related