In asteptarea Golden Drum-ului

In octombrie tobele vor bate pentru a douasprezecea oara la Portoroz. Intre timp, prin agentiile romanesti probabil ca este mare agitatie. Ar fi si cazul. Chiar in momentul in care scriu acest interviu mai sunt patru zile pina cind portile se vor inchide definitiv pina la anul. Din cu totul alte motive se grabeste si Lucian Georgescu - Chief Creative Officer la gav | balkanski. Din fericire si-a gasit insa timp pentru a raspunde la citeva intrebari. Sper ca previziunile lui sa se adevereasca.

IQads: In afara faptului ca este un festival al Noii Europe, care este pozitionarea Golden Drum-ului in raport cu alte festivaluri de publicitate din lume?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related