Adweek a desemnat JWT ca fiind Global Agency of the Year in 2009

Adweek a desemnat JWT ca fiind Agentia Anului 2009, onoare acordata pentru prima data agentiei sau unei alte companii din grupul WPP.

"Aceasta victorie este o marturie a ceea ce noi, cei din reteaua JWT, stiam deja - JWT este mai puternic, mai bun, mai creativ si mai competitiv ca niciodata", a spus presedintele si CEO al JWT, Bob Jeffrey.

In timp ce 2009 a fost un an dificil pentru industrie, JWT a fost pe prima pagina a ziarelor devenind cea mai mare agentie care lucreaza pentru Microsoft - castigand proiecte pentru campaniile Bing, Microsoft Office si Microsoft One. Agentia a inregistrat si alte victorii importante pe plan international printre care: Debenhams (Marea Britanie), Rimmel (Marea Britanie), Turismul Egiptean (EMEA), Schick Edge si Skintimite (US), Walmart (Latam), Telmex (Latam), Consiliul de Tursim din Singapore (APAC ) si Sony (APAC).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related