Un nou spot MemoPlus de la Walmark, realizat de TBWA

Invatatul poate sa fie usor, poate sa nu-ti strice somnul, poate sa fie altfel decat stresant. Ideea e sa stii ce te poate ajuta in acel moment. Sa iei un ajutor de invatat usor. TBWA MERLIN a lansat noua campanie de imagine MemoPlus, pentru compania Walmark. Conceptul campaniei a pornit de la descrierea si beneficiile aduse de produs in sine. MemoPlus este un supliment alimentar care imbunatateste concentrarea si memorarea. Mesajul campaniei vizeaza studentii.

Carmen Constantinescu, Junior Brand Manager MemoPlus: "Pana nu demult as fi putut sa inlocuiesc cu succes orice personaj din clip cu mine insami. Imi amintesc cu placere cum la prezentarea propunerii TBWA am avut un flashback al perioadelor de sesiune care pareau interminabile si nu faceau altceva decat sa puna capat pentru 3 saptamani frumusetii vietii de student."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related