Avon si Starcom lanseaza o campanie Mega Impact

Starcom si Avon Cosmetics, cel mai innovator brand din industria cosmeticelor, reinventeaza comunicarea si lanseaza o campanie de Mega-Impact. Astfel, vizualul campaniei este transformat cu ajutorul designerului Carmen Secareanu, in tinute de Mega-Impact ca parte a lansarii noului ruj Ultra Colour Rich Mega Impact de la Avon.

"Lansarea unui produs nou intr-un mod inovator este de fiecare data o provocare pentru Avon: 6 din 10 femei erau convinse deja de rujurile Avon in 2009 si trebuia ca si de data aceasta sa le surprindem altfel. Ne-am intrebat ce isi doresc femeile de la un ruj nou si astfel a aparut asocierea dintre un designer provocator cu rosul aprins al Mega Impact. Asa cum creatiile lui Carmen Secareanu sunt iesite din comun, la fel si nuantele puternice de pe buzele femeilor care poarta Mega Impact sunt unice si mai indraznete ca niciodata", a declarat Raluca Kisescu, Commercial Marketing Manager Avon Romania si Moldova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related