CALL FOR PAPERS: Strategii Media 2010, un nou eveniment din seria SMARK KnowHow

SMARK continua seria de evenimente dedicate profesionistilor in marketing SMARK KnowHow cu tema "Strategii media 2010", eveniment care va avea loc la finalul lunii aprilie.

Pornind de la nevoia de a oferi subiecte specifice si relevante in contextul actual de piata, evenimentul va puncta cateva aspecte esentiale pentru profesionistii in marketing in ceea ce priveste optimizarea investitiilor in media: targeting relevant, masurarea eficientei canalelor media utilizate, dezvoltarea ideilor neutre din punct de vedere media (media neutral planning), utilizarea mediilor neconventionale. Pentru o viziune cat mai completa asupra tendintelor in consumul media, evenimentul va include prezentarea unor analize media specifice, incluzand date provenite din cercetari de piata locale.

In acest context, SMARK invita organizatiile si persoanele interesate (agentii de media, proprietari de canale media, agentii de adevertising si de cercetare, specialisti in domeniu s.a.) sa trimita propuneri de continut relevant pentru includerea acestora in cadrul programului evenimentului, la adresa de e-mail [email protected]. Cele mai interesante dintre propunerile de continut trimise pana la data de 9 aprilie 2010 vor fi selectate si prezentate marketerilor prezenti la eveniment. Prioritate in procesul de selectie vor avea:
- studii de caz: exemple de targeting eficient (abordari inovative in targetarea unor publicuri specifice)
- studii de caz: exemple de utilizare in mod neconventional a mediilor clasice
- analize privind masurarea eficientei investitiilor in media
- prezentari ale tendintelor in consum media, atat la nivel local, cat si international
- clarificari asupra relatiei agentie media-agentie de creatie din perspectiva comunicarii integrate de marketing

De asemenea, sunt incurajate propunerile de subiecte noi, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de new media a grupului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul Blue Idea face parte si IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related