ALBALACT ISI IMPROSPATEAZA BRANDUL CORPORATIST

Lansarea brandului Fulga a propulsat Albalact dintr-o pozitie modesta, direct in topul primilor cinci jucatori de pe piata lactatelor din Romania. Acest succes a schimbat practic filozofia si comportamentul companiei, obligand-o sa se raporteze la viitor intr-un alt fel, unul mai profesionist, mai vizibil si mai atragator - atat pentru clienti cat si pentru partenerii si angajatii sai. Astfel, Albalact a inceput un proces de rebranding capabil sa armonizeze portofoliul de produse cu obiectivele de termen lung ale businessului si cu asteptarile consumatorilor.

Compania Brandient este consultantul care a ajutat Albalact sa regandeasca strategia de marketing, sa repozitioneze si sa redeseneze noul brand corporatist, impreuna cu toate brandurile de produs din portofoliul acestuia.
"Pentru noi, Albalact este clientul local pe care il asteapta de atata timp economia romaneasca: cel care stie sa ceara un sfat, sa asculte, sa fie vizionar si curajos si sa creada in propriul lui destin." spune Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient.
Noua identitate vizuala corporatista desenata de Brandient a fost inspirata de promisiunea companiei de a oferi cu dragoste si grija, tot ce-i mai bun din lapte si reprezinta - curajos si surprinzator, expresia grafica a unei inimi si a unui uger. S-a desenat cu verde si albastru pentru sustinerea asocierilor cu natura si prospetimea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related