ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG au lansat Sun Plaza sub conceptul "Destinatie de Senzatie"

Cel mai important centru comercial din sudul Bucurestiului a fost inaugurat pe 25 februarie, printr-un proiect de comunicare comun ADDV Euro RSCG, Free Communication si MPG.

Campania integrata de comunicare, derulata sub conceptul "Sun Plaza - Destinatie de Senzatie", a generat un trafic de circa 85.000 de vizitatori in prima zi de deschidere a centrului comercial si un total de 315.000 de persoane in primele patru zile de functionare. Afluxul de vizitatori si emotia manifestata de catre acestia la momentul inaugurarii au lansat dezbateri ample in media cu privire la comportamentul de consumator al romanilor. Sun Plaza reprezinta primul proiect care deschide un parteneriat intre ADDV Euro RSCG si Free Communication in directia completarii reciproce a serviciilor de comunicare asigurate de catre cele doua agentii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related