Nesquik organizeaza promotia "Quicky iti da jucarii in valoare de 1000 euro pe zi"

Pentru majoritatea copiilor, jucariile reprezinta centrul atentiei si al activitatilor zilnice, construind o punte intre lumea fanteziei si cea reala. Mai mult, psihologii afirma ca joaca este o activitate importanta pentru dezvoltarea rationala, jucariile reprezentand oportunitati de explorare, de cunoastere si de interactiune sociala.

Pentru a le oferi copiilor jucariile mult visate care ii vor ajuta sa se dezvolte armonios, NESTLÉ Nesquik organizeaza promotia "Quicky iti da jucarii in valoare de 1000 euro pe zi", in perioada 1 martie - 25 aprilie 2010.

Conceptul promotiei a pornit de la importanta jocului pentru dezvoltarea mentala si emotionala a copiilor, jucariile fiind esentiale pentru construirea increderii si aprecierii de sine. "Joaca este vitala pentru copil. Privat de aceasta, se va ofili ca o floare taiata de pe lujer. Pentru copil, joaca este distractie (pentru ca se amuza), instruire (copilul invata lucruri noi), miscare (alearga, sare, topaie, suie, coboara etc) si explorare (descopera, afla, intreaba, observa etc.). In. joaca, copilul isi exerseaza deprinderile si abilitatile motrice, manuale, senzoriale, sociale; el imita ceea ce observa si pune in practica ceea ce a invatat. Joaca este esentiala si in cladirea relatiei parinte-copil, in intelegerea si apropierea de el, in castigarea increderii reciproce. Este un pilon de baza in disciplinarea eficienta a copilului. Cel mai frumos compliment pe care l-am primit vreodata a venit din partea unui pusti de patru ani si jumatate care mi-a declarat "tu chiar stii sa te joci cu copiii!", declara Irina Petrea, pedagog si autor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related