In 2010 bugetele de online le vor depasi pe cele alocate presei scrise

In SUA, bugetele de publicitate alocate pentru campaniile online le vor depasi anul acesta pe cele directionate pentru comunicarea in presa scrisa, potrivit unui studiu Outsell, realizat in decembrie 2009 in randul a 1000 de marketeri online americani, informeaza mediaweek.co.uk.

Chuck Richard (Vicepresedinte Outsell) a declarat: "Companiile investesc bani in mediile care genereaza cel mai eficient branding. Pe masura ce ies din criza (...) isi vor extinde bugetele pentru a acoperi o paleta mai larga de optiuni".

La nivelul intregii industrii de publicitate este asteptata o crestere de 1,2% in anul 2010. Chiar daca online-ul va depasi presa scrisa, aceasta din urma isi va reveni treptat din caderea de 26% suferita anul trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related