Wally Olins: Sintagma "Land of choice" nu-mi spune absolut nimic

Interviu cu Wally Olins (Presedinte, Saffron Brand Consultants) - Partea a II-a

Am discutat in prima parte a a interviului cu Wally Olins, supranumit deloc intamplator Branding Guru, despre consecintele crizei economice asupra brandurilor, despre cum poti gestiona brandul de angajator atunci cand esti nevoit sa faci disponibilizari sau despre global versus local in comunicarea brandurilor internationale. La sfarsitul primei parti, ne-a oferit cu modestie o reteta a succesului: "Trebuie sa ai curiozitate si indrazneala."
Pentru aceasta ultima parte a interviului am pastrat unul din subiectele in care Wally Olins este expert: brandul de tara. Legat de trendul globalizarii despre care aminteam si mai devreme, s-a ivit in discutie o intrebare legata de relevanta pe care o mai are brandul de tara in acest context . De asemenea, am fost curioasa sa aflu ce sansa are Europa sa-si construiasca un brand regional coerent. Cat despre Romania, l-am intrebat cum ii suna "land of choice". Aflati din interviu raspunsurile sale, pe alocuri transante, dar intotdeauna pertinente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related