Genul pamfletului: reclama

In urma unei eficiente campanii de imagine, Toyota a ramas in constiinta publica ani buni ca "masina care nu se strica niciodata". Cine nu-si aminteste reclama cu acei automobilisti care evita sa-si depaneze confratele ramas pe marginea soselei langa o Toyota!? Motivul: Toyotele nu se defecteaza... deci insul e un talhar la drumul mare!

Anii au trecut cu spoturi de mentenanta, incarcate de acea coregrafie auto plina de sarm, care se filmeaza si se editeaza atat de greu, pe cat de usor se confunda cu coregrafiile celorlalte marci...

Acest mars triumfal a fost brusc intrerupt anul trecut, cand cu accidentele cauzate in SUA de anumite vicii de asamblare ale unora dintre noile modele. N-a trebuit mai mult, ca imaginea de invincibilitate a marcii sa lase o bresa neincrederii...

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Ovidiu Bufnila
acum 13 ani
Mircea Badea nu are, imagologic vorbind, nici o legatura imagologica cu Toyota si cu Filozofoa Toyota. El face parte dintr-o anecdotica superficiala TV, trecatoare. No offense, Mircea Badea reprezinta facilul, efemerul. Toyota, wake up!


Branded


Related