"Un an mai greu inseamna oameni mai buni"

"Am avut un an mai greu, cu totii. Un an mai greu, insa, inseamna oameni mai buni. Pe unii dintre cei mai buni ii vom aplauda in seara asta". Asa a deschis Felix Tataru ceremonia de acordare a Premiilor de Excelenta IAA care a avut loc aseara, la Centrul Cultural "Tinerimea Romana".

Seara a inceput cu un concert sustinut de Harry Tavitian Trio, urmat de Gala de premiere, in cadrul careia au fost premiate 14 personalitati ale industriei de marketing si comunicare pentru initiative si fapte prin care au contribuit la ridicarea standardelor profesionale si etice in industria romaneasca de comunicare.

Sorin Blaga (Vice-Presedinte Marketing si Comunicare, Rompetrol) a acordat primul premiu de excelenta lui Adrian Tuluca (Managing Director, Propaganda) si lui Adrian Popescu "pentru creativitate, executie fara cusur si curaj in realizarea campaniei Antimitocanie derulata la Radio Guerrilla". "Pentru noi e foarte important ca am luat acest premiu, pentru ca, pe langa multiplele recunoasteri ale juriilor de creatie, am primit si recunoasterea industriei. E un demers de bun simt pe care Propaganda, impreuna cu clientul nostru, Radio Guerrilla, a simtit nevoia sa-l faca", a declarat pe scena Adrian Tuluca.


Veronica Savanciuc (CEO, Lowe&Partners si membru al Senatului IAA) a acordat premiul "pentru conceperea si implementrea unui model de business care a devenit in sine un standard de excelenta" Angelei Cretu (Wordwide Vice-President Business Model Innovation, Avon). Premiul a fost ridicat de Raluca Kisescu (Senior Manager Commercial Marketing, Avon), care a declarat ca se bucura ca inovatiile Avon (primul card de credit parfumat, prima retea de telefonie mobila pentru femei, MyAvonMobile si primul proiect de advertising cultural - Cartea Dragostei) au fost recompensate.

Eusediu Margasoiu (Managing Partner, The Network si Director de Programe, IAA) a inmanat cel de-al treilea premiu de excelenta lui Dan Popescu (Hart Gallery) "pentru restituirea si valorificarea artistului Ion Barladeanu si a operei sale, un remarcabil demers de marketing cultural". Acesta a subiniat, in speech-ul sau, faptul ca e foarte importanta forma in care prezinti un produs, mai ales daca acesta este un produs cultural.

Premiul "pentru excelenta in comunicare jurnalistica" a fost acordat de Claudiu Serban (Director Executiv, Evenimentul Zilei) lui Petre Barbu (jurnalist, Forbes) care, "de-a lungul anilor, a laudat si criticat oameni, agentii si idei, intotdeauna cu obiectivitate si bun simt", dupa cum a declarat Claudiu Serban. "In anul 2000 am publicat in revista Dilema un articol despre industria de publicitate in care spuneam: Scriu de 6 ani despre industria de publicitate si scriu degeaba. Acum, cu acest premiu in brate, nu as modifica nimic din articol, doar titlul: Scriu de 16 ani despre industria de publicitate si scriu excelent", a declarat Petre Barbu.

Dan Petre (Managing Partner, D&D Research si Director de Programe, IAA) i-a premiat pe Razvan Matasel si Emilian Arsenoaiei (Arsenoaiei&Matasel) "pentru un efort constant de a genera idei si campanii care sa modeleze comportamente".

Nicoleta Deliu (Presedinte, Young Professionals) a acordat premiul "pentru actiunea sustinuta la inalte standarde profesionale, materializate in proiecte adresate tinerei generatii de profesionisti" lui Costin Radu (Managing Partner, IQads & SMARK). "Mi s-a spus ca am primit acest premiu pentru toate lucrurile pe care le-am facut in ultimii 7 ani ca reprezentant al tinerei generatii, nu pentru ceva anume. Fie ca e vorba de contributia la primul EuroEffie din Romania, prima conferinta de cercetare din Romania, primul instrument dedicat de recrutare pentru industria de marketing si comunicare, cursurile de la facultate sau de alte proiecte pe care le-am lansat si coordonat. Acum imi este complicat sa vorbesc pe scurt despre toate. Iar la versiunea lunga probabil ar fi receptiva doar mama. Multumesc IAA si YAA Young Professionals pentru premiu si colegilor care au fost alaturi de mine pana acum. Trag nadejde ca vom mai avea lucruri frumoase de construit si de acum inainte", a declarat Costin.

Liliana Martin (Media Manager, Ursus Breweries si Director de Programe, IAA) a prezentat premiul "pentru excelenta in crearea si comunicarea festivalului SONORO, un brand romanesc unic pe piata muzicala" lui Razvan Popovici (muzician). In absentia, premiul a fost ridicat de Dan Tudor, cel care a creat identitatea vizuala a brandului Sonoro.

Mihail Vartosu (Presedinte de onoare al IAA si memvru in Senatul IAA) i-a inmanat lui Paul Markovits (Director de Marketing, Heineken) premiul "pentru capacitatile deosebite de inovator in marketing si comunicare". Markovits a declarat ca se simte onorat de premiu si a multumit echipelor cu care a lucrat de-a lungul timpului.

Pe scena a urcat apoi Cristina Simion (Managing Director, Edipresse AS) care i-a acordat lui Marius Tuca premiul "pentru lansarea si sustinerea campaniei 'Miscarea de Rezistenta'". "Trebuie sa recunosc ca nu am avut relatii prea bune cu lumea care ma premiaza in aceasta seara, asta si pentru ca am fost pus, ca vedeta de televiziune, sa fac niste reclame si nu port amintiri prea placute despre lumea asta", a declarat pe scena Tuca. A povestit in continuare despre brandul "Marius Tuca" si despre confuzia cu brandul "Tatulici" de care s-a lovit in timp. A multumit lui Bogdan Naumovici si echipei sale, 23 Communication Ideas, pentru realizarea campaniei "Miscarea de Rezistenta" si i-a sfatuit pe cei prezenti sa nu-si mai plaseze reclamele in emisiuni in care sunt invitati criminali sau in show-uri care promoveaza vedete de tipul "Roxy Manelista".

Vice-Presedinte IAA Romania, Alexandra Olaru, a prezentat premiul "pentru excelenta in comunicare si educatie, prin proiectele Erudio si Erisma", acordat lui Cosmin Alexandru (fondatorul fundatiei Erudio). "Multumesc pentru recunoasterea eforturilor echipei Erudio, eforturi care n-au fost putine. Le multumesc colegilor mei Mihaela Ganju, Liviu Papadima, Adrian Stanciu si Gabi Tokacs, impreuna cu ei am inceput proiectul asta acum 5 ani."

Premiul "pentru curajul de a ridica Vodafone la un nou nivel de relevanta, creativitate si sinergii a mesajelor, pentru inspiratia de a dezvolta un brand vibrant si conectat la stilul de viata al romanilor" a fost inmanat de Diana Flutur lui Marco Kind (CMO, Vodafone). "Nu e usor pentru un mare brand global ca Vodafone sa devina relevant pentru toate cele 31 piete pe care activeaza. Cum spuneam, nu a fost deloc usor, dar, pana la urma am hotarat ca, pentru a deveni relevanti pentru cei 10 milioane de clienti romani pe care ii avem aici, trebuie sa incurajam inovatia".

Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication si Director de Programe, IAA) i-a inmanat regizorului Tudor Giurgiu premiul "pentru contributia la promovarea si dezvoltarea filmului si a cinematografiei romanesti". "Primul meu job a fost intr-o agentie de publicitate, in 1992. Eram copywriter la Graffiti, intr-o echipa in care ne zbateam sa cream scenarii bune pentru sucuri Rio si un brand de televizoare", si-a amintit Tudor Giurgiu pe scena. "Vreau sa-i multumesc Afroditei pentru ca in 2001 a fost primul om care a avut incredere intr-un vis numit Festivalul de Film din Transilvania (TIFF) si v-as indemna si pe dumneavoastra sa aveti incredere in oameni tineri si cu idei nastrusnice", a adaugat Giurgiu.

Penultimul premiu a fost inmanat de Victor Dobre (Director Executiv, IAA) lui Liviu Tofan (Directorul Institutului Roman de Istorie Recenta) "pentru initierea si coordonarea campaniei 'Europa Libera, aici', vizand infiintarea unui "Centru de Cercetare si Documentare 'Europa Libera' la Bucuresti". "Aceasta campanie nu ar fi existat fara ajutorul lui Zoltan Szigeti, al the group, fara ajutorul celor de la Brandstalk care au facut creatia si al celor de la Nicola Porter Novelli care au facut comunicarea", a declarat Liviu Tofan.

Felix Tataru a incheiat Gala IAA Excellence Awards, acordandu-i lui Mugur Isarescu premiul "pentru contributia exceptionala la stabilitatea macroeconomica a Romaniei". Guvernatorul Romaniei nu a putut fi prezent la ceremonia de aseara, insa a transmis audientei un mesaj inregistrat. "Cu stabilitatea macroeconomica e ca si cu sanatatea omului, iti dai seama de importanta ei atunci cand ea se deterioreaza", a declarat Mugur Isarescu. "Cred ca asociatia dumneavoastra, care cuprinde companii de renume international va juca un rol mai important in ridicarea dezbaterii publice din Romania inclusiv pe tema macrostabilitatii", a concluzionat Isarescu.

Gala IAA Excelence Awards a gazduit anul acesta , la cea de-a treia editie, peste 100 de persoane din top management, din randul companiilor membre IAA, oficialitati, personalitati artistice, precum si laureati ai celor doua editii precedente.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related