Brands & Bears comunica pentru Nida Acustic

Brands & Bears a raspuns provocarii Lafarge Arcom Gips si a castigat pitch-ul de lansare a placii de gips carton Nida Acustic.

Pornind de la performantele Nida Acustic si intelegand nevoia grupului tinta de a se bucura de intimitate in propriul camin, Brands & Bears a gandit un concept creativ care dramatizeaza nevoia de izolare fonica si pune accent pe confortul adus de un produs bine gandit. Ideea creativa va fi declinata intr-o campanie integrata pe urmatoarele medii: OOH, radio, presa si in-store.

"Daca e galagie nu e bine. Deloc. Si ma gandeam la mine acasa cum stau la televizor si aud cam tot ce se intampla prin bloc. Cineva urca cu tocuri si altcineva coboara si vorbeste la telefon. Si tot asa. Nu ca nu as vrea sa comunicam! Dar prefer sa o facem cand suntem toti de acord cu asta si pe niste teme comune, daca se poate. Mai in gluma mai in serios, eu cred ca realmente aduci un zambet sau mai bine spus il readuci, zambetul, pe buzele celor dragi tie in casa daca e liniste. De asta mi-a placut si de asta ne-a placut sa lucram. Pana la urma, cumva, in procesul de comunicare ne legam si ne raportam la noi insine. Iar atunci cand e benefica calea gasita e un pas inainte pentru toata lumea", declara Mihai Anton (Creative Director, Brands&Bears).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

a b
acum 14 ani
"Brands & Bears a raspuns provocarii Lafarge Arcom Gips..."

Un limbaj mai lemnos nici ca se putea....

Felicitari!

Da' daca e integrata campania, un teve frumos nu aratati la populatie?



Branded


Related