Reclame 3D, o noua tendinta in SUA

In SUA creste interesul companiilor pentru reclamele 3D, mai multi advertiseri apeland la aceasta tehnologie in incercarea de a se diferentia de concurenta, informeaza WARC.

Samsung a inceput prin a lansa in cinematografe doua reclame 3D in care promoveaza noile televizoare care permit vizionarea in 3D. Peggy Ang (Vicepresedinte Marketing, Samsung Electronics America) a declarat: "3D este o noua dimensiune si la propriu si la figurat. Lumea are parte de ea in cinematografe iar consumatorii se intreaba cum o pot aduce si in casele lor".

Samsung a colaborat cu Digital Domain, studioul care a asigurat efectele speciale pentru filmul "Avatar" regizat de James Cameron. "Nu puteam sa facem compromisuri. Am vrut sa livram cea mai buna experienta 3D posibila", a completat Peggy Ang cu privire la tehnologia utilizata pentru cele doua reclame.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related