[Face2face] In era conversatiei, a fi in control e inlocuit de a fi in contact

Interviu cu Pascal Beucler (Vice-President, Brand Strategy & International Network, MS&L Group)

L-am cunoscut pe Pascal Beucler la PR Forum 2010, unde a vorbit despre cum gestionezi relatiile cu oamenii in "era conversatiei". Dupa prezentare l-am rugat sa insiste pe cateva din punctele cheie ale discursului, de exemplu pe trecerea de la "word-of-mouth" la "word-of-mouse", l-am invitat sa-si dea cu parerea despre piata de PR din Romania, sa estimeze cum privesc clientii aceste schimbari de abordare si cat de greu se lasa ei convinsi sa faca lucrurile altfel si "sa lase lesa mai moale". De asemenea, am profitat de ocazie sa-l intreb despre rebrandingul din interiorul Publicis Groupe, prin care s-au unit doua mari retele de PR din interiorul grupului, el ocupand in prezent functia de Vice-President, Brand Strategy & International Network, MS&L Group. Rezultatul este un interviu relaxat ca o demonstratie pe viu a principiului pe care il sustine cu ardoare Pascal: nu cauta sa fii in control, e suficient sa fii in contact.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related