Labormed anunta finalizarea procesului de rebranding dezvoltat de agentia Grapefruit

Labormed, jucator de top pe piata farmaceutica din Romania anunta astazi finalizarea procesului de rebranding ce marcheaza integrarea completa a produselor Ozone si Ozone Natural achizitionate anul trecut, in noua companie consolidata.

Procesul de rebranding a venit ca o etapa necesara, o continuare fireasca a integrarii noilor produse si corespunde viziunii companiei, aceea de a se pozitiona atat national cat si regional, in Europa Centrala si de Est.

"Noua imagine Labormed reflecta valorile companiei si ma refer la incredere, profesionalism si plus de valoare in viata si sanatatea clientilor si partenerilor nostrii. Aceasta noua imagine va ajuta compania in etapa urmatoare de crestere, pe masura ce vom dezvolta aria de produse. La nivel operational, atat in Romania cat si in Europa Centrala si de Est vom actiona prin trei divizii dedicate fiecarui brand principal: Labormed pentru generice, Ozone pentru produsele fara prescriptie si Ozone Natural pentru remediile bazate pe extractele naturale de plante. Toate diviziile vor folosi aceleasi servicii centrale in vederea maximizarii eficientei din punct de vedere operational. Imaginea noastra este un simbol cald care subliniaza importanta pe care o dam aspectului uman in relatiile de afaceri." spune Stephen Stead, Directorul General al Labormed.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related