DDB Bucharest a creat o noua campanie pentru organizatia SOS Satele Copiilor

DDB Bucharest a creat noua campanie de redirectionare a 2% din impozitul pe venit catre organizatia SOS Satele Copiilor. Campania porneste de la o statistica dura: 70.000 de copii din Romania traiesc fara mama, fara a avea pe cineva care sa le fie alaturi in prima zi de scoala, la prima lucrare de control sau care sa le spuna "Noapte buna!". Cu sprijinul tuturor, SOS Satele Copiilor poate schimba in bine viata multor copii.

"E greu de imaginat cum este sa nu ai cui sa-i spui mama, sa nu-ti pregateasca nimeni pachetul, sa nu-ti bandajeze nimeni rana de la genunchi, sa nu te ia nimeni de la scoala, sa nu vina nimeni la sedintele cu parintii, sa nu te apere nimeni de batausul clasei, sa nu simti niciodata mana rece de pe frunte cand ai febra. Ce simte un copil fara mama? In aceasta campanie, noi am incercat un exercitiu de imaginatie pe care il propunem tuturor, desi ajunsesem deja la o concluzie chiar dinainte de a ne apuca de treaba: fiecare copil are nevoie si are dreptul la o mama. Prin campania noastra, nu incercam sa va convingem ca avem dreptate, deoarece stiti deja acest lucru. Noi incercam sa convingem ca eforturile organizatiei SOS Satele Copiilor trebuie sustinute in cel mai simplu mod; directionarea a 2% din impozitul pe venitul nostru poate transforma in realitate imaginatia unui copil care doar isi inchipuie cum e sa ai o mama," a declarat Corina Bacanu, Head of Copy DDB Bucharest.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related