Un ADfel de test drive: Toyota IQ folosita pe post de mouse

Dupa ce Toyota IQ si-a desenat propriul font pe asfalt, in campania "IQ font" (care a fost premiata cu Grand Prix la Eurobest in 2009 si care i-a adus agentiei Happiness Brussels titlul de "Agentia Interactiva a anului", in cadrul aceluiasi festival), "cea mai mica masina cu 4 locuri din lume" a fost transformata de Saatchi & Saatchi, Noua Zeelanda intr-un mouse complet functional, pentru a-si desena propria macheta de presa.

Pentru demonstratie, au recreat suprafata unui birou intr-un hangar imens, Auckland Showgrounds, care gazduise de doua ori Top Gear Live Show. Un ecran de proiectie de 10m x 6m a fost decorat ca monitor, cu sticky note si cana alaturata, ca pe orice birou de om ocupat. La evenimentul cu public exclusivist, mouse-ul Toyota IQ a inceput sa se plimbe pe suprafata "biroului" si sa abuzeze de functiile click si "drag", care au devenit active datorita unui soft creat speical pentru aceasta ocazie.

Masinuta si-a desenat propriul print, care includea: o fotografie a salii facuta cu webcamul, un logo Toyota desenat de masina (ca "de mana" nu pot sa zic) si headline-ul "Nimble as a mouse" ("Agil ca un mouse"), care a fost introdus litera cu litera, printr-o tastatura virtuala.

Apoi s-a jucat X si 0...

..a dat o tura pe Youtube, a facut un mash-up cu o pisica la pian, s-a uitat la niste filme cu ea insasi si si-a actualizat playlist-ul in iTunes, conform informatiilor de pe microsite-ul iqmouse.co.nz.

Apoi audienta a fost invitata sa se convinga daca Toyota IQ e, intr-adevar, "agila ca un mouse", printr-un ADfel de test drive:

Pacat ca terasa La Motoare nu e la parter si ca nu putem testa IQ-mouse-ul la ADfel. Developerul a facut public soft-ul necesar pentru aceasta demonstratie: il puteti descarca de aici. Iata modul in care functioneaza: e nevoie de 2 laptopuri, o camera plasata foarte sus si un LED - pe masina. Soft-ul interpreteaza datele transmise de camera si le transforma in coordonate X-Y. Primul laptop trimite aceste coordonate la al doilea, de 30 de ori pe secunda. Al doilea le citeste si muta cursorul in timp real, iar imaginea de pe ecranul sau e proiectata pe monitorul gigant.

Puteti vedea Making Of-ul aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related