Publicis si Campofrio lanseaza sunca de pui "Cuptor cu lemne"

Publicis si Campofrio continua povestea inceputa acum o luna, de aceasta data, pentru un nou produs: sunca de pui "Cuptor cu lemne". Pe langa gustul special, celalalt atribut al produsului - o sunca de pui mai "usoara" decat oricare alta - a determinat si directia creativa a campaniei.

Cearta pasionala de tipul "razboiul sexelor" din spotul precedent se continua cu o alta situatie, intr-un registru mai lejer si amuzant. Astfel, in peisajul casnic isi face aparitia nimeni altul decat amantul in boxeri cu inimioare si cravata-camuflaj. Descoperit de draperia care cade, acesta nu-si castiga timpul de-a fugi pe geam si, prin urmare, recurge la a-i distrage atentia sotului inselat printr-un tertip: in pozitie de manechin, amantul prezinta tacticos noua sunca de pui atat de iubita de soti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related