Pentru ce proiecte isi pune Hagi imaginea in joc?

Buzz cu Gheorghe Hagi

IQads: Legat de proiectul Academia de fotbal "Gheorghe Hagi", ati mentionat ca fotbalul este un joc de echipa, deci nu poti fi singur, ai nevoie de parteneri. De ce ati ales brandul Pepsi pentru acest parteneriat cu Academia?
Gheorghe Hagi: Pentru ca eu trebuie sa am parteneri seriosi. Si bineinteles, fiind vorba de o companie atat de mare, nu numai in Romania, ci si in lume, le-am aratat proiectul nostru si ei au decis sa ni se alature.

IQads: Ce alti parteneri sau sponsori mai are Academia de fotbal "Gheorghe Hagi"?
Gheorghe Hagi: Mai avem BRD si BMW. Si incercam sa mai cooptam si altii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related