Ne apropiem de cea de-a cincea editie ADfel

ADfel, festivalul de publicitate neconventionala organizat de IQads si 24-FUN, a ajuns la cea de-a cincea editie. Ca in fiecare an, festivalul isi propune sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori si va face acest lucru pe terasa La Motoare, in perioada 26 iulie - 1 august.

Festivalul va gazdui, pe toata perioada sa, mai multe branduri care sunt pregatite sa demonstreze, atat prin intermediul executiilor neconventionale, cat si prin happening-uri destepte, modul in care se poate face publicitate intr-un mod simplu si eficient, prin transformarea comunicarii intr-un proces de divertisment axat pe interactiunea cu tinerii, unul dintre cele mai importante "publicuri tinta" din strategiile actuale ale brandurilor si cel mai pregatit sa "traiasca publicitatea pe propria piele".

In cifre, festivalul ADfel a insemnat pana in acest moment peste 70 de branduri angajate in comunicarea interactiva si distractiva cu consumatorii lor si peste 20.000 de oameni prezenti la fiecare editie, care s-au jucat si au interactionat cu peste 150 de idei implementate in teresa La Motoare.

Participantii la ADfel vor avea parte de activitatile deja consacrate ale festivalului- de la Grand Spoof, concursul de parodii dupa reclame si ADfel Galleries, expozitia cu cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii locale si internationale de publicitate si pana la Ziua Culturala, ziua dedicata brandurilor culturale si sociale care vor demonstra ca neconventionalul in publicitate nu este constrans de bugete mici sau de lipsa agentiilor si Atelierele ADfel, programul de traininguri intensive dedicat celor care isi doresc sa lucreze in publicitate. In acelasi timp, organizatorii au pregatit Suplimentul ADfel, un ghid de prezentare a festivalului si de ilustrare a fenomenului neconventionalului in Romania si in lume, suplimentul fiind oferit impreuna cu 24-FUN.

ADfel beneficiaza de sustinerea media a urmatoarelor produse media din grupul Realitatea.Catavencu: Realitatea TV, The Money Channel, Radio Guerrilla, Money Express, Academina Catavencu, realitatea.net, money.ro, eliberadio.ro, precum si a urmatorilor parteneri media: 24-FUN, Playboy, Men's Health, Tabu, Trilulilu, Metropotam, Feeder, MVcom, Cocor Media Channel, ZOOM si OOPS.

Informatii cu privire la ADfel si la ce anume se va intampla in cadrul editiei din acest an vor fi disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro, pe pagina de Facebook (facebook.com/ADfel) si in contul de Twitter (twitter.com/ADfel).

Despre IQads
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.SMARK.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Despre 24-FUN
Lider pe piata media din Romania pe segmentul city-guide, avand cea mai rapida dezvoltare in ultimii 5 ani in randul publicatiilor city - guide (peste 9 editii noi lansate de la inceputul lui 2006 pana in prezent), 24-FUN are distributie gratuita si selectiva in cele mai importante orase din Romania).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related